Obwieszczenie JUMP Środa Wielkopolska Sp. z o. o. mieszczący się w Środzie Wielkopolskiej przy ul. R. Berwińskiego 1 dotyczące szczególnego nadzoru nad terenem w formie monitoringu.

Jump Środa Wielkopolska Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej obwieszcza o wprowadzeniu z dniem otwarcia szczególnego nadzoru na terenem Parku Trampolin Jump Środa Wielkopolska w Środzie Wielkopolskiej, w formie monitoringu, którego cele, zakres oraz sposób stosowania zostają poniżej obwieszczone.

1. W celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, zleceniobiorców, korzystających oraz zabezpieczenia mienia Środa Wielkopolska Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej znajdującego się w Parku Trampolin Jump Środa Wielkopolska w Środzie Wielkopolskiej (dalej SPÓŁKA) oraz w celu zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Pracodawcę na szkody, zgodnie z art. 5 i art. 6 ust. 1 pkt c i f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) SPÓŁKA wprowadza monitoring wizyjny, polegający na rejestrowaniu obrazu przez zamontowane na terenie Parku Trampolin Jump Środa Wielkopolska w Środzie Wielkopolskiej kamery (monitoring wizyjny).
2. Monitoring wizyjny, o którym mowa w ust. 1 będzie obejmował następujące pomieszczenia i teren:
1) stanowisko recepcji,
2) strefy atrakcji Parku Trampolin JUMP,
3) strefa gastronomiczna,
4) przynależny parking,
5) przynależny teren.
3. Monitoring wizyjny w miejscach wskazanych w pkt. 1-5 powyżej jest prowadzony całodobowo.
4. Urządzenia rejestrujące obraz znajdują się w wyłącznej dyspozycji SPÓŁKI. Informacje o umiejscowieniu urządzeń monitorujących w określonych pomieszczeniach stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jednak pomieszczenia i teren monitorowany zostają w sposób czytelny i widoczny oznaczone.
5. Nadzór nad monitoringiem i przeglądanie zarejestrowanych obrazów następuje wyłącznie w godzinach pracy, na pisemne polecenie osoby upoważnionej do reprezentacji SPÓŁKI.
6. Dostęp pozostałych pracowników, zleceniobiorców lub osób trzecich do urządzeń rejestrujących obraz jest zabroniony z wyjątkiem osób zajmujących się serwisem tych urządzeń w celu dokonania napraw lub czynności serwisowych oraz członków zarządu SPÓŁKI.
7. Materiały pozyskane z monitoringu będą wykorzystywane wyłącznie w celu określonym w ust. 1.
8. Materiały pozyskane z monitoringu będą przechowywane na zasadach i przepisach określonych w rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE i Kodeksu pracy, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy, po którego upływie będą niszczone w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie, za wyjątkiem sytuacji gdy zapis z monitoringu może być użyty lub będzie użyty jako dowód w postępowaniu przed sądem lub innym organem władz publicznych. Za przechowywanie i zniszczenie materiałów odpowiada zarząd SPÓŁKI.
9. Każdy pracownik, zleceniodawca przed dopuszczeniem do pracy / świadczenia usług otrzymuje pisemną informację o monitoringu. Odpowiedzialni za przekazanie tych informacji są bezpośredni przełożeni pracownika lub osoby nadzorujące wykonywanie zlecenia.
10. Pomieszczenia i miejsca na terenie Pracodawcy, w których zamontowany jest monitoring będą oznakowane tablicami informującymi z rysunkiem kamery i napisem „teren monitorowany” lub „pomieszczenie monitorowane”. W pomieszczeniach monitorowanych musi znajdować się przynajmniej jedna tablica w widocznym miejscu.