REGULAMIN IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH
- Organizujący imprezę okolicznościową zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Ogólnymi Regulaminem Szczegółowym Parku Trampolin JUMP w Środzie Wielkopolskiej, oraz ma obowiązek zapoznać z tymi Regulaminami uczestników, rodziców i opiekunów.
- Organizujący urodziny zobowiązany jest do dostarczenia zgód podpisanych przez rodziców czy opiekunów prawnych wszystkich uczestników imprezy.
- Zgoda o których mowa jest w pkt. 2 dostępne są na stronie internetowej www.jump-sroda.pllub w recepcji Parku Trampolin JUMP w Środzie Wielkopolskiej ul. R. Berwińskiego 1.
- Organizujący imprezę zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 200 pln gotówką w celu rezerwacji terminu imprezy.
- Organizujący ma prawo do zmiany terminu imprezy najpóźniej 4 dni robocze (licząc od poniedziałku do piątku jako dzień roboczy). W przypadku gdy Organizujący odwoła imprezę a nie poinformuje Parku Trampolin JUMP jako Organizatora w terminie ustalonym powyżej zadatek przepada.
- Uczestnicy imprezy muszą mieć ukończony 3 rok życia (uczestnicy imprezy poniżej 6 roku życia muszą wejść z rodzicem lub prawnym opiekunem dziecka, za których biorą pełną odpowiedzialność prawną).
- Każde dziecko pomiędzy 3 a 6 rokiem życia musi być pod opieką rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
- Organizator – Park Trampolin JUMP w Środzie Wielkopolskiej zapewnia czas trwania urodzin (tj. 3 godziny), strefę urodzinową w postaci oddzielonej salki, nakrycie stołu dla wcześniej zdeklarowanej liczby osób, w tym napoje i animatora po wcześniejszym ustaleniu z Organizującym przy zawarciu Umowy Imprezy Okolicznościowej.
- Cena organizowanych urodzin zawarta jest na Umowie Imprezy Okolicznościowej w zależności od określonego menu i przedstawionych propozycji przez Organizatora i Organizującego.
- W cenę umowy nie wliczono, ale może takie uzgodnienie zostać zawarte w/w Umowie skarpetek antypoślizgowych. Każdy z uczestników zobowiązany jest do posiadania skarpetek antypoślizgowych. Niedozwolone jest przebywanie w strefach Parku Trampolin JUMP w Środzie Wielkopolskiej w zwykłych skarpetkach. W przypadku braku posiadania skarpetki antypoślizgowe można nabyć w recepcji obiektu zgodnie z obowiązującym cennikiem w dniu imprezy okolicznościowej.
- Minimalna liczba uczestników imprezy okolicznościowej wynosi 6 osób.
- Animator uczestników niepełnoletnich obsługuję max 15 osób. W przypadku liczby powyżej 15 osób należy brać pod uwagę wynajęcie kolejnego animatora – do ustalenia w Umowie Imprezy Okolicznościowej.
- W sytuacji, gdy Organizator nie będzie w stanie zapewnić opieki drugiego animatora, zastrzega sobie prawo do świadczenia tej roli wskazanego przez Organizującego rodzica niepełnoletniego uczestnika grupy.
- Organizujący ma obowiązek powiadomić Organizatora – Park Trampolin JUMP – o każdej zmianie ilości uczestników imprezy okolicznościowej min 4 dni robocze wspomniane już w pkt 5.
- Wszystkie warunki potrzebne do realizacji Imprezy Okolicznościowej są ustalane pomiędzy Organizującym a Organizatorem JUMP w Środzie Wielkopolskiej w Umowie Imprezy Okolicznościowej.